Laborantza Ganbara a Pau

21 Feb

Aqueste 18 de heurèr qu’estó ua jornada de las bonas. Un milierat de personas que s’amassèn a Pau entà defénder lo dret d’exisitir tà Euskal Herriko Laborantza Ganbara. En Biarn com aulhors, defenden a la faiçon d’EHLG ua agricultura locau, basada suus besonhs de las populacions e debarassada d’aqueth sistèma en plaça qui n’a pas quun objectiu: har moneda e espleitar los paisans.

Qu’esperam que totas aqueras personas e organizacions presentas aqueth dia e sauràn tanben sostiéner las inciativas progressistas occitanas.

Euskal Herria – Occitania : Solidaritat !

Mei d’infòs: ací

Ce 18 février a été une très bonne journée. Un millier de personnes se sont rassemblées à Pau pour défendre le droit d’exister d’Euskal Herriko Laborantza Ganbara. En Béarn comme ailleurs, nous défendons comme le fait EHLG une agriculture locale, basée sur les besoins des populations et débarrassée de ce système en place qui n’a qu’un but: faire du fric et exploiter les paysans.

Nous espérons que toutes les personnes présentes ce jour-là sauront aussi soutenir les initiatives progressistes occitanes.

Deishar un comentari