Solidaritat dab Olatz, Carlos, Asier e Gaizka

18 Mai

Lo 18 de mai, Libertat qu’èra present davant lo tribunau de Pau en solidaritat dab 4 joens independentistas bascos accusats d’apartiéner a Segi (movement deus joens de l’esquèrra independentista) e miaçats d’estar renduts a la justícia espanhòla mercés a mandats d’arrèsts europèus. Aqueths joens que s’èran refugiats en Pais Basc nòrd en noveme passat tà escapar a la grana campanha d’arrestacions miada peu govèrn espanhòu en Pais Basc sud e a la tortura o au mautratcaments costumèrs de la polícia e la guadia civiu espanhòlas.

Libertat que denoncia aqueth procès que pensam injustificat au vist de l’accusacion qui pertòca sonque la partenencia deus 4 militantsa ua associacion illegau (dens l’Estat espanhòu e pas francés) e torna affirmar que, tant que los Estats contunharan de non pas arrespectar lo dret a l’autodeterminacion deus pòbles (quaus que sian), la situacion sera la medisha.

La solucion tà har carar los pòbles n’ei pas la repression.

Que volem l’arrespect deu dret a l’autodeterminacion!

Le 18 mai, Libertat! Était présent devant le tribunal de Pau en solidarité avec 4 jeunes indépendantistes basques accusés d’appartenir à Segi (mouvement des jeunes de la gauche indépendantiste basque) et menacés d’être rendus à la justice espagnole grâce à des mandats d’arrêt européens. Ces jeunes s’étaient réfugiés en Pays Basque Nord en novembre dernier pour échapper à la grande campagne d’arrestation menée par le gouvernement espagnol en Pays Basque Sud et à la torture ou au maltraitements coutumiers de la police et de la guardia civil espagnoles.

Libertat! Dénonce ce procès que nous pensons injustifié au vu de l’accusation qui porte seulement sur l’appartenance des militants à une association illégale (dans l’état espagnol et pas français) et ré-affirmer que, tant que les états continueront de ne pas respecter le droit à l’autodétermination des peuples (quels qu’ils soient), la situation sera la même.

La solution pour faire taire les peuples n’est pas la répression.

Nous voulons le respect du droit à l’autodétermination.

Advertisements

Daissar una responsa

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Cambiar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Cambiar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Cambiar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Cambiar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: