LA MAIRIA DE PAU CONTRA L’OCCITAN ?

18 Abr

Seguida deu noste comunicat suu bilinguisme a Pau: com ac anóncia l’article de la République des Pyrénées deu dimenge 18 d’abriu, la mairia de Pau non sembla pas aver previst nada plaça entà la lenga nosta en la senhaletica de la vila mentre que 20 milions d’euròs seràn bathlèu investits entà naveths panèus.

Pas question tà nosautes de’s contentar d’aquera situacion. Pau qu’ei la vergonha de Biarn en mestion de lenga, non s’i pòt pas léger un sol mot d’occitan per carrèra ! Martine Lignières Cassou que prometó en 2008 de’s juntar a l’Iniciativa, la politica linguistica deu departament, mes despuish que gavida la mairia e l’aglomeracion paulina, pas arren n’estó hèit dens aqueth sens.

La senhaletica en occitan, dens la grafia classica emplegada a l’escòla, qu’ei un dret naturau  reivendicat despuish annadas peus movements e associacions occitans. Qu’avem uei tots amassa lo parat de concretizar enfin aquera demanda. LIBERTAT qu’enviarà bathlèu ua letra a la deputada maira de Pau e que preved tanben d’organizar amassadas publicas sus aqueth subjècte.

QUE VOLEM PAU EN OCCITAN !

Suite de notre communiqué sur le bilinguisme: comme l’annonce l’article de la République des Pyrénées du dimanche 18 avril, la mairie de Pau ne semble pas avoir prévu de place pour l’occitan dans la signalétique de la ville alors que 20 millions d’euros seront bientôt investis pour de nouveaux panneaux.

Pas question pour nous de se contenter de cette situation. Pau est la honte du Béarn en matière de langue, on ne peut pas lire un seul mot d’occitan dans les rues ! Martine Lignières Cassou a promis en 2008 de rejoindre l’Iniciativa, la politique linguistique du département, mais depuis qu’elle dirige la mairie et l’agglomération paloise, rien n’a été fait dans ce sens.

La signalétique en occitan, dans la graphie classique employée dans les écoles, est un droit naturel revendiqué depuis des années par les mouvements et associations occitans. Nous avons aujourd’hui, tous ensemble, l’occasion de concrétiser enfin cette demande. LIBERTAT enverra bientôt une lettre à la députée maire de Pau et prévoit aussi d’organiser des réunions publiques sur le sujet.

Advertisements

Una responsa to “LA MAIRIA DE PAU CONTRA L’OCCITAN ?”

  1. LECLERCQ Jean-Marc 19 Abriu 2010 a 10:34 del matin #

    Linhèras-Casso, dab un nom atau, quina vergonha de s’arrenegar !

Daissar una responsa

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Cambiar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Cambiar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Cambiar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Cambiar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: