CAUMA GENERAU ?

30 Mar

Lo 23 de març passat, los tribalhadors que manifestèn per las carrèras de Pau a l’aperet deus sindicats francés. Tanben qu’i èran los sòcis de Libertat Bearn. La mobilizacion qu’estó pro bona, mes que sabem tots qu’aquò non sufeish pas entà har contrapés a las refòrmas deu govern. L’alongament de l’atge tà partir a la retirada, la precarizacion generau de l’emplec, lo desmantelament  deus pòstes en los servicis publics …  que son mesuras de non pas acceptar !

Non i a pas nada solucion miracle, mes los tribalhadors que dèven préner consciéncia deu poder qu’an enter las mans e de la lor capacitat de har cambiar las causas. Se ua cauma generau non e’s decrèta pas, que s’apresta !

Contra la fascisacion deu sistèma e las politicas reaccionàrias: ua responsa populara hòrta !

Le 23 mars passé, les travailleurs manifestaient dans les rues de Pau à l’appel des syndicats français. Les militants de Libertat aussi y étaient. La mobilisation a été assez bonne, mais nous savons bien que ça n’est pas suffisant pour faire contre-poids aux réformes du gouvernement. L’allongement de l’âge de départ à la retraite, la précarisation générale de l’emploi, le démantèlement des postes dans les services publics … sont des mesures inacceptables !

Il n’y a pas de solution miracle, mais les travailleurs doivent prendre conscience du pouvoir qu’ils ont entre leurs mains et de leur capacité à faire bouger les choses. Si une grève générale ne se décrète pas, elle se prépare !

Contre la fascisation du système et les politiques réactionnaires: une réponse populaire forte !

Advertisements

Daissar una responsa

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Cambiar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Cambiar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Cambiar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Cambiar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: