22 Oct

LIBERTAT, lo naveth movement politic occitan, qu’apera tots los poblants d’Occitania e d’alhors a s’amassar dissabte a Carcassona. Tots qu’ac sabem, la lenga nosta qu’ei en dangèr: que la cau defénder e obligar las institucions a reparar annadas de mesprès e de negacion de la cultura nosta. Tà d’aquò volem l’occitan lenga oficiau ! Aqueth combat qu’ei un combat politic. Los occitans qu’an drets, e qu’an de’us har valer. L’autonomia deu pais que serà un purmer pas de cap tà l’autodeterminacion. Que podem e que devem decidir de tot çò qui pertòca la vita vitanta, per viver e decidir au pais ! Ca vietz numeros encontrar a LIBERTAT dissabte a comptar de 10 òras au vilatge occitan, e a 2òras en lo cortègi de la manifestacion. La resisténcia qu’ei ua question de dignitat !

Libertat, le nouveau mouvement politique occitan, apelle tous les habitants d’Occitanie et d’ailleurs à se rassembler samedi à Carcassone.

Nous le savons tous, l’occitan est en danger: il faut le défendre et obliger les institutions à réparer des années de mépris et de négation vis à vis de notre culture. Pour cela nous voulons l’occitan langue officielle !

Ce combat est un combat politique. Les occitans ont des droits, et ils doivent les faire valoir. L’autonomie du pays sera un premier pas vers l’autodétermination. Nous pouvons et nous devons décider de tout ce qui concerne la vie quotidienne, pour vivre et décider au pays !

Venez nombreux rencontrer LIBERTAT samedi à partir de 1Oh au village occitan, et à 14h dans le cortège de la manifestation.

Advertisements

Daissar una responsa

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Cambiar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Cambiar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Cambiar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Cambiar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: