Libertat qu’ei vadut !

13 Oct

peg_libertat

Motivat entà passar ua etapa navèra, hòrt de 15 ans d’experiéncia, s’es tengut lo 19 de seteme 2009 lo Congrès de refondacion deu moviment de l’esquèrra revolucionària occitana. Lo respècte deu dret a l’autodeterminacion, un monde shens classa e la solidaritat internacionau son las basas deu naveth moviment panoccitan LIBERTAT.
Deus debats deu congrès de formacion n’es sortida la volontat de tribalhar dens los mes que vienen las arrevendicacions de l’autonomia per l’Occitània sancèra, de miar ua arreflexion sus l’amenatjament deu territòri, de lutar per la justicia sociau e d’aprestar candidaturas entà las eleccions a viéner.

A l’encòp d’aquestas arrevendicacions, LIBERTAT que va lançar discutidas per un projecte de basas politicas que deurà respóner a totas las problematicas actuaus.

Après la Gasconha, lo congrès a viéner se debanarà en Lengadòc lo 12 de deceme dab l’objectiu d’afinar lo foncionament de l’organizacion. Qu’aperam las gents interessadas a participar a la construccion deu naveth moviment de liberacion d’Occitània.

Totun, en esperar deceme, qu’aperam a la manifestacion de Carcassona, a maugrat qu’estossi organizat en Lengadòc peu tresau cop consecutiu aqueth rendetz-vos vitau per l’occitan. La revendicacion que portaram a Carcassona es simpla, shens esperar mei, que volem l’Occitan Lenga Oficiau !

Volem víver e decidir au país!

Libertat, esquèrra revolucionària d’Occitània


Version en français:

Motivé pour passer à une nouvelle étape, fort de 15 ans d’experiences, c’est tenu à pau le 19 septembre 2009 le congrés de refondation du mouvement de la gauche révolutionnaire d’Occitanie. Le respect du droit à l’autodétermination, un monde sans classe et la solidarité internationale sont les bases du nouveau mouvement panoccitan LIBERTAT.
Des débats, du congrés de formation, est sorti la volonté de travailler dans les mois qui viennent les revendications de l’autonomie pour l’Occitania entière, de développer une réflexion sur l’aménagement du térritoire, de lutter pour la justice sociale et de préparer des candidatures pour les élections de 2010.

Au tour de ces revendications, LIBERTAT va lancer des discussions pour un project de bases politiques qui devra répondre à toutes les
problématiques actuelles.

Aprés la Gascognes, le congrés qui vient se déroulera en languedoc le 12 décembre avec l’objectif d’affiner le fonctionnement de l’organisation. Nous appellons les gents interessés à participer a la construction du nouveau mouvement de libération de l’Occitanie.

Cependant, en attendant décembre, nous appellons a la manifestation de Carcassonne, et malgré que soit organisé pour la 3eme fois en Languedoc ce rendez-vous vital pour l’Occitan. La revendication que nous porterons à Carcassonne est simple, sans attendre plus longtemps, nous voulons l’Occitan langue officielle.

Nous voulons vivre et décider au pays !

LIBERTAT – gauche révolutionnaire d’Occitanie.

Advertisements

Daissar una responsa

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Cambiar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Cambiar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Cambiar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Cambiar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: